لوگو

روش های برگشت، لغو و تعویض کالا

گروه پاتن جامه همواره تمرکز خود را بر کسب رضایت حداکثری مشتریان از طریق ایجاد تجربه جدیدی از خرید لذت بخش قرار داده است، با این وجود ممکن است پس از خرید با مسائلی مواجه شوید که نیاز به بازگشت و یا تعویض کالا باشد. در این راستا 7 روز فرصت تعویض کالا در نظر گرفته شده است. مشتریان می توانند از طریق تماس با واحد خدمات مشتریان با شماره تماس 44545383-021 و یا ارسال پیام در شبکه های اجتماعی به شماره 09932978773 (فقط تلگرام ، واتساپ و یا ایتا) درخواست بازگشت سفارش را ثبت کنند و فقط با هماهنگی قبلی جهت ارسال کالا اقدام کنند. همکاران ما پس از دریافت کالای عودتی در اولین فرصت با شما تماس خواهند گرفت.

تماس با پشتیبانی CMS@patanjameh.ir

شرایط تعویض و بازگشت کالا

– واحد کنترل کیفی شرکت پاتن جامه قبل از بسته بندی و ارسال کالاها را با دقت و حساسیت بسیار بالا بررسی می کند و پس از اطمینان از سلامت و کیفیت اقلام خریداری شده توسط مشتری، اقدام به ارسال کالا می کند. با این وجود در صورت مناسب نبودن سایز، وجود پارگی یا زدگی احتمالی و یا مطابقت نداشتن بسته ارسالی با سفارش شما، بدون اینکه اتیکت کالا از روی آن جداشده باشد (در شرایط اولیه ارسال)، تا قبل از 7 روز می توانید کالای خود را بازگشت دهید.

توجه داشته باشید بسته ارسالی می بایست مطابق با فرم اولیه، پوشیده نشده و بدون بوی عطر باشد. لازم به ذکر است فروشگاه اینترنتی پاتن جامه از پذیرفتن بسته برگشتی در شرایط نا متعارف (مانند بسته بندی نامناسب، صدمه دیده یا کثیف) که ممکن است به کالا صدمه زده باشد، معذور است و بسته با هزینه مشتری بازگردانده می شود.

نکات مهم هنگام تعویض و یا مرجوعی کالا

  • – تعویض کالا فقط 1 بار و با ارائه اصل فاکتور، در مدت بازه 7 روز (تحویل کالا) امکان پذیر است.
  • – اگر مشتری قصد تعویض و یا بازگشت کالا را داشته باشد، باید ظرف 24 ساعت با امور خدمات مشتریان پاتن جامه 44545383-021 و یا از طریق شبکه اجتماعی به شماره موبایل 09932978773 (فقط تلگرام، واتساپ و یا ایتا) ارتباط گرفته و یا به ایمیل CMS@patanjameh.ir اطلاع دهد.
  • – اگر مشتری از سفارش خود منصرف گردد در صورتی که سفارش هنوز ارسال نشده باشد، میبایست هرچه سریع تر به واحد خدمات مشتریان انصراف خود را اطلاع دهد. اگر مشتری پس از دریافت کالا از خرید خود منصرف شود با در نظر گرفتن شرایط 7 روز بازگشت کالا میتواند کالای خود را مرجوع نماید. هزینه ارسال کالا بر عهده مشتری خواهد بود؛ همچنین اگر هدیه ای همراه کالا ارسال شده است، هدیه نیز باید همراه کالا مرجوع گردد.
  • – مشتری ملزم است در حضور مامور پست یا تیپاکس در صورت مشاهده هرگونه تغییر شکل ظاهری، له شدگی، سوراخ یا خیس شدگی بسته، نسبت به تنظیم صورتجلسه اقدام کند. در غیر این صورت شرکت پاتن جامه و شرکت حمل و نقل هیچگونه مسئولیتی بابت خسارت احتمالی وارد شده به بسته نخواهند داشت.

خلاصه سریع

- 7 روز مهلت تعویض کالا | - هماهنگی قبلی الزامی | - هزینه مرجوعی در موارد مغایرت سایز یا نقص توسط پاتن جامه پرداخت می شود

جزئیات بیشتر و مراحل

پس از دریافت کالای عودتی و بررسی درخواست مشتری توسط خدمات پس از فروش پاتن جامه در صورت دارا بودن شرایط عودت کالا:

1- در صورت وجود مغایرت سایز کالای ارسالی با جدول سایز، وجود نقص یا ایراد در کالا هزینه برگشت کالا توسط پاتن جامه پرداخت می شود. مشتریان می توانند با هماهنگی قبلی کالا را با پست و یا تیپاکس به صورت پس کرایه ارسال کنند (در صورت وجود مغایرت در کالای ارسالی توسط شرکت).

2- مشتریانی که تمایل به تعویض کالای خریداری شده از وبسایت پاتن جامه را دارند می توانند با هماهنگی قبلی با قسمت فروش اینترنتی به یکی از شعبات مراجعه نموده و کالا خود را تعویض یا مرجوع نمایند (ارائه شماره فاکتور پیامک شده به شماره ثبت شده در سایت توسط مشتری الزامی است). بازگشت وجه برای تهران ظرف 3 تا 5 روز کاری و برای شهرستان پس از ورود به انبار 3 الی 5 روز کاری انجام می شود.

نکته: مبالغ مرجوعی که توسط اسنپ پی پرداخت شده، از طریق خود اسنپ پی برگشت داده می شود. اگر پرداخت توسط اسنپ پی انجام شده باشد و از کد تخفیف ویژه اسنپ پی استفاده شده باشد سفارش به هیچ عنوان قابل ویرایش نخواهد بود.

3- در صورتی که علت مرجوعی سلیقه ای باشد، هزینه اولیه ارسال که رایگان محاسبه شده بود (برای خرید های بالای دو میلیون تومان) از مبلغ عودتی کسر خواهد شد.

پاتن جامه در سال 1373 با ورود به عرصه صنعت پوشاک کشور، فعالیت رسمی خود را آغاز کرد. استراتژی مدیریت این شرکت تولید پوشاک با الیاف طبیعی است و بر این استراتژی خود پابرجا مانده است.

اسنپ پی

کلیه حقوق مادی و معنوی این سایت محفوظ و متعلق به این فروشگاه می باشد.

ساخته شده توسطsepehrccفروشگاه ساز سپهر