آدرس: تهران ، آزادگان جنوب , بلوار دکتر عبیدی ، خیابان جلال ، خیابان نخ زرین تماس بگیرید:7-44545382-021 ایمیل: info@patanjameh.com
آدرس: تهران ، آزادگان جنوب , بلوار دکتر عبیدی ، خیابان جلال ، خیابان نخ زرین تماس بگیرید:7-44545382-021 ایمیل: info@patanjameh.com

سبد خرید

مجموع: 0

شرایط برگشت کالا

روش های برگشت، لغو و تعویض کالا

گروه پاتن جامه همواره  تمرکز خود را بر کسب رضایت حداکثری مشتریان از طریق ایجاد تجربه جدیدی از خرید لذت بخش قرار داده است، با این وجود ممکن است پس از خرید با مسائلی مواجه شوید که نیاز به بازگشت و یا تعویض کالا باشد. در این راستا ۷ روز فرصت تعویض کالا در نظر گرفته شده است. مشتریان می توانند از طریق تماس با واحد خدمات مشتریان با شماره تماس ۴۴۵۴۵۳۸۳-۰۲۱ و یا ارسال پیام در شبکه های اجتماعی به شماره ۰۹۹۳۲۹۷۸۷۷۳ (فقط تلگرام یا ایتا ) درخواست بازگشت سفارش را ثبت کنند.

پس از بررسی درخواست مشتری و در صورت دارا بودن شرایط بازگشت، همکاران ما در واحد خدمات مشتریان برای دریافت کالا با مشتری هماهنگ خواهند نمود. بازگشت سفارش در صورت وجود مغایرت سایز یا جدول سایز , وجود نقص یا ایراد در کالا به صورت رایگان می باشد.مشتریان محترم می توانند با هماهنگی قبلی با پشتیبانی فروش اینترنتی کالا را با پست و یا تیپاکس به صورت پس کرایه ارسال کنند (در صورت وجود مغایرت در کالای ارسالی توسط شرکت) . مشتریان عزیزی که تمایل به تعویض کالای خریداری شده از وبسایت پاتن جامه را دارند می توانند با هماهنگی قبلی با شماره های ارائه شده بالا به یکی از شعبات مورد نظر مراجعه نموده و کالا خود را تعویض و یا مرجوع نمایند. لازم به ذکر است وجه پرداخت شده توسط مشتری (پرداخت شده به صورت تقدی از درگاه سداد) ، برای تهران ظرف ۳ تا ۵ روز کاری و برای شهرستان‌ها پس از ورود به انبار ۳ الی ۵ روز کاری پس از دریافت کالا و تایید مرجوعی توسط پاتن جامه عودت صورت می‌گیرد. 
شایان ذکر است مبالغ مرجوعی که توسط اسنپ پی پراخت شده ، از طریق اسنپ پی برگشت داده می شود) 

– تعویض کالا فقط ۱ بار و با ارائه اصل فاکتور، در مدت ۷ روز امکان پذیر است.

– اگر مشتری قصد تعویض و یا بازگشت کالا را داشته باشد، باید ظرف ۲۴ ساعت با امورخدمات مشتریان پاتن جامه ۴۴۵۴۵۳۸۳-۰۲۱ و یا شماره موبایل ۰۹9۳۲۹۷۸۷۷۳ (فقط تلگرام یا ایتا )  تماس گرفته و یا به ایمیل CMS@patanjameh.ir اطلاع دهد.

– اگر مشتری از سفارش خود منصرف گردد در صورتی که سفارش هنوز ارسال نشده باشد، میبایست هرچه سریع تر به واحد خدمات مشتریان (به صورت تماس تلفنی و یا ارسال پیام در شبکه های اجتماعی) انصراف خود را اطلاع دهد. اگر مشتری پس از دریافت کالا از خرید خود منصرف شود با در نظر گرفتن شرایط ۷ روز بازگشت کالا میتواند کالای خود را مرجوع نماید. بدیهیست هزینه ارسال کالا برعهده مشتری خواهد بود، ضمناً اگر هدیه ای همراه کالا برای مشتری ارسال گردیده است، هدیه نیز باید بهمراه کالا مرجوع گردد.

– مشتریان محترم می توانند با مراجعه حضوری به یکی از شعب (باهماهنگی قبلی) و یا ارسال توسط پست یا تیپاکس اقدام به بازگشت کالای خود کنند و تا زمان رسیدن کالا به دست ما رسید پستی (کد رهگیری) را نزد خود نگه دارند، حائز اهمیت است عودت وجه پرداختی از طرف شرکت پاتن جامه پس از رسیدن کالا به انبار پاتن جامه و بررسی توسط کارشناسان ما ظرف مدت 3 الی 5 روز کاری فقط به کارت یا حسابی که پرداخت اولیه از آن انجام شده (فقط پرداخت های نقدی از طریق درگاه سداد) انجام می پذیرد. (مبلغ پرداخت شده از درگاه اسنپ پی از طریق خود اسنپ پی پیگیری و پرداخت می شود)

 

شرایط تعویض و بازگشت کالا

– در صورت مناسب نبودن سایز، وجود پارگی یا زدگی احتمالی، مطابقت نداشتن بسته ارسالی با سفارش شما، بدون اینکه اتیکت کالا ازروی آن جداشده باشد (در شرایط اولیه ارسال) ، تا قبل از ۷ روز می توانید کالای خود را بازگشت دهید. توجه داشته باشید بسته ارسالی می بایست مطابق با فرم اولیه , پوشیده نشده و بدون بوی عطرباشد. لازم به ذکر است فروشگاه اینترنتی پاتن جامه از پذیرفتن بسته برگشتی در شرایط نا متعارف (مانند، بسته بندی نا مناسب ، صدمه دیده و یا کثیف و پاره شده) که ممکن است به کالا صدمه زده باشد، معذور است و بسته با هزینه فرستنده بازگردانده می شود.