روش های برگشت، لغو و تعویض کالا
گروه پاتن جامه همواره تمرکز خود را بر کسب رضایت حداکثری مشتریان از طریق ایجاد تجربه جدیدی از خرید لذت بخش قرار داده است، با این وجود ممکن است پس از خرید با مسائلی مواجه شوید که نیاز به بازگشت و یا تعویض کالا باشد. در این راستا ۷ روز فرصت تعویض کالا در نظر گرفته شده است. مشتریان می توانند از طریق تماس با واحد خدمات مشتریان با شماره تماس ۴۴۵۴۵۳۸۳-۰۲۱ و یا ارسال پیام در شبکه های اجتماعی به شماره ۰۹۹۳۲۹۷۸۷۷۳ (فقط تلگرام یا ایتا ) درخواست بازگشت سفارش را ثبت کنند و فقط با هماهنگی قبلی جهت ارسال کالا اقدام کنند همکاران ما پس از دریافت کالای عودتی در اولین فرصت با شما تماس خواهند گرفت.
پس از دریافت کالای عودتی و بررسی درخواست مشتری توسط خدمات پس از فروش پاتن جامه در صورت دارا بودن شرایط عودت کالا :
1- در صورت وجود مغایرت سایز کالای ارسالی با جدول سایز , وجود نقص یا ایراد در کالا هزینه برگشت کالا توسط پاتن جامه پرداخت می شود.مشتریان محترم می توانند با هماهنگی قبلی با پشتیبانی فروش اینترنتی کالا را با پست و یا تیپاکس به صورت پس کرایه ارسال کنند (در صورت وجود مغایرت در کالای ارسالی توسط شرکت).
2- مشتریان عزیزی که تمایل به تعویض کالای خریداری شده از وبسایت پاتن جامه را دارند می توانند با هماهنگی قبلی با قسمت فروش اینترنتی به یکی از شعبات مورد نظر نیز مراجعه نموده و کالا خود را تعویض و یا مرجوع نمایند (ارائه شماره فاکتور پیامک شده به شماره ثبت شده در سایت توسط مشتری الزامی است) . لازم به ذکر است وجه پرداخت شده توسط مشتری (پرداخت شده به صورت تقدی از درگاه سداد) ، برای تهران ظرف ۳ تا ۵ روز کاری و برای شهرستانها پس از ورود به انبار ۳ الی ۵ روز کاری پس از دریافت کالا و تایید مرجوعی توسط خدمات پس از فروش پاتن جامه عودت صورت میگیرد.
* شایان ذکر است مبالغ مرجوعی که توسط اسنپ پی پراخت شده ، از طریق اسنپ پی برگشت داده می شود - ** نکته : اگر پرداخت توسط اسنپ پی انجام شده باشد و از کد تخفیف ویژه اسنپ پی استفاده شده باشد سفارش به هیچ عنوان قابل ویرایش نخواهد بود.** )
نکات مهم هنگام تعویض و یا مرجوعی کالا:
– تعویض کالا فقط ۱ بار و با ارائه اصل فاکتور، در مدت بازه ۷ روز (تحویل کالا) امکان پذیر است.
– اگر مشتری قصد تعویض و یا بازگشت کالا را داشته باشد، باید ظرف ۲۴ ساعت با امورخدمات مشتریان پاتن جامه ۴۴۵۴۵۳۸۳-۰۲۱ و یا از طریق شبکه اجتماعی به شماره موبایل ۰۹9۳۲۹۷۸۷۷۳ (فقط تلگرام یا ایتا ) ارتباط گرفته و یا به ایمیل CMS@patanjameh.ir اطلاع دهد.
– اگر مشتری از سفارش خود منصرف گردد در صورتی که سفارش هنوز ارسال نشده باشد، میبایست هرچه سریع تر به واحد خدمات مشتریان (به صورت تماس تلفنی و یا ارسال پیام در شبکه های اجتماعی) انصراف خود را اطلاع دهد. اگر مشتری پس از دریافت کالا از خرید خود منصرف شود با در نظر گرفتن شرایط ۷ روز بازگشت کالا میتواند کالای خود را مرجوع نماید. بدیهیست هزینه ارسال کالا برعهده مشتری خواهد بود، ضمناً اگر هدیه ای همراه کالا برای مشتری ارسال گردیده است، هدیه نیز باید بهمراه کالا مرجوع گردد.
– مشتریان محترم می توانند با مراجعه حضوری به یکی از شعب (باهماهنگی قبلی) و یا ارسال توسط پست یا تیپاکس اقدام به بازگشت کالای خود کنند و تا زمان رسیدن کالا به دست ما رسید پستی (کد رهگیری) را نزد خود نگه دارند، حائز اهمیت است عودت وجه پرداختی از طرف شرکت پاتن جامه پس از رسیدن کالا به انبار پاتن جامه و بررسی توسط کارشناسان ما ظرف مدت 3 الی 5 روز کاری فقط به کارت یا حسابی که پرداخت اولیه از آن انجام شده (فقط پرداخت های نقدی از طریق درگاه سداد) انجام می پذیرد. (مبلغ پرداخت شده از درگاه اسنپ پی از طریق خود اسنپ پی پیگیری و پرداخت می شود)
- همانطور که اشاره شد تمامی اقلام و بسته بندی آن ها قبل از ارسال به صورت کامل بررسی و با اطمینان کامل از سلامت بسته تحویل پست و یا تیپاکس می شود. با این حال چنانچه بسته هنگام تحویل دارای تغییر شکل ظاهری (نا متعارف) ، له شدگی ، سوراخ شدگی ، پارگی و یا خیس شدگی بود مشتری ملزم است در حضور مامور پست یا تیپاکس اقدام به تنظیم صورتجلسه نماید. در غیر اینصورت شرکت پاتن جامه و شرکت حمل و نقل هیچگونه مسئولیتی بابت خسارت احتمالی وارد شده به بسته نمی باشد.
شرایط تعویض و بازگشت کالا
–واحد کنترل کیفی شرکت پاتن جامه قبل از بسته بندی و ارسال کالاها را با دقت و حساسیت بسیار بالا بررسی می کند و پس از اطمینان از سلامت و کیفیت اقلام خریداری شده توسط مشتری ، اقدام به ارسال کالا می کند با این وجود در صورت مناسب نبودن سایز، وجود پارگی یا زدگی احتمالی و یا مطابقت نداشتن بسته ارسالی با سفارش شما، بدون اینکه اتیکت کالا ازروی آن جداشده باشد (در شرایط اولیه ارسال) ، تا قبل از ۷ روز می توانید کالای خود را بازگشت دهید.
توجه داشته باشید بسته ارسالی می بایست مطابق با فرم اولیه , پوشیده نشده و بدون بوی عطرباشد. لازم به ذکر است فروشگاه اینترنتی پاتن جامه از پذیرفتن بسته برگشتی در شرایط نا متعارف (مانند، بسته بندی نا مناسب ، صدمه دیده و یا کثیف و پاره شده) که ممکن است به کالا صدمه زده باشد، معذور است و بسته با هزینه مشتری بازگردانده می شود.