درباره ما
پاتنجامه در سال ۱۳۷۳ با ورود به عرصه صنعت پوشاک کشور، فعالیت رسمی خود را آغاز کرد. استراتژی مدیریت این شرکت تولید پوشاک با الیاف طبیعی است و بر این استراتژی خود پابرجا مانده است. این شرکت با پشتوانه حاصل از ۲۰ سال تجربه تولید پوشاک در صنعت کشور، بدون استفاده از نام تجاری، وارد عرصه رقابت در این صنعت شد.
مراحل اجرایی و عملیاتی شرکت طی ۸ سال تکمیل و در طول این دوره، تهیه و تکمیل طرح توجیهی و مطالعاتی پوشاک به انجام رسید. سپس نسبت به انتخاب ماشینآلات اقدام و ماشینآلات دوخت از آلمان خریداری شد و در محل کارخانه مورد بهرهبرداری قرار گرفت.
با توجه به برنامهریزی انجامشده و در راستای استفاده بیشتر و مطلوبتر از تکنولوژی، در سال ۱۳۷۵ سالن چاپ و رنگرزی شرکت نیز تکمیل و پس از انتخاب ماشینآلات، دپارتمان رنگرزی شرکت با تجهیز سالن تولید به ماشینآلات پیس دائینگ، استنتر، سن فرایزینگ، پداستیم و سایر ماشینآلات مورد نیاز در بخش تثبیت پارچه، در زنجیره تولید قرار گرفت.


ارزش های پاتن جامه
- پایبند بودن مجموعه کارکنان ومدیران شرکت به اصول اخلاقی
- توجه مستمر به نوآوری وخلاقیت
- یادگیری مستمر از طریق تعامل سازنده با مشتریان ورقبا
- ارتباط دوستانه میان مدیران وکارکنان
- به روز بودن اطلاعات مدیران وکارکنان
اهداف و استراتژی های آتی پاتن جامه
- تولید با کیفیت و بدیع از طریق استفاده از کادر متخصص و مجرب
- تولیدمحصولات به روز مطابق با جدیدترین الگوهای پوشش
- لحاظ نظرات و سلایق مشتریان در طراحی و ارائه نمونه های جدید پوشاک
- تولید محصولاتی که توان رقابت با محصولات با کیفیت خارجی را دارا باشد
- طرح ریزی سیستم مدیریت کیفیت جهت دستیابی به استانداردهای جهانی
- تلاش برای به روزکردن دانش کارکنان علی الخصوص کارکنان بخش فروش، از طریق ارائه آموزش های متناسب با حیطه کاری آنها.
- جاری سازی اصول «مدیریت ارتباط با مشتریان»(CRM)
- صادرات کالا به خارج از کشور
- حضور قدرتمند در فضای مجازی جهت ارائه خدمات خرید و فروش آنلاین به مشتریان و همچنین تحقق اهداف تبلیغاتی
- گسترش نمایندگی ها در سراسر کشور

